simply


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,
simply

خوابم نمی برد، تقریبا چند وقته نمی تونم بخوابم حتی اگه خسته باشم .

داشتم زبان می خوندم ،فکر و بی حوصلگی نمیزاشت یکی از لغت ها رو روحفظ کنم ، تصمیم گرفتم مثل دوران نو جوونیم که همه چیزم بی پرده و آشکار بود یه شعر بنویسم.

گرچه لایق سطل آشغال بود ولی برام خاطره شد .میزارمش اینجا ،از مطالب خسته کنندم خسته شدم.

سلام عزیزم ،نامم رو بخون

منم آره، عاشق بی نشون

باز یادم رفت چی بگم

نرو خواهشا پای نامم بمون

ساده میگم، خیلی عاشقم

نمی دونم علاقمو چطوربگم

خالصانه به تبسمت اسیرم

دوست دارم تو نگاهت بمیرم

گم بشم تو صورت ماهت

تو نقش ابروهات بشینم

یکم حرفام سادس میدونم

حُل شدم می خوام آروم بگیرم

نمی تونم ،تا اسمت میاد

زندونی میشم می خوام رهایی بگیرم

 

 

دیگه بعدش خسته شدم خوابم گرفت .







نظرات شما عزیزان:

paiizi
ساعت16:32---10 اسفند 1392
به قلب مهربانت بگو هيچ چيز يادت را از خاطرم نخواهد برد حتي وجود فاصله ها

paiizi
ساعت16:32---10 اسفند 1392
به قلب مهربانت بگو هيچ چيز يادت را از خاطرم نخواهد برد حتي وجود فاصله ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, | 18:7 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy