خانه


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


شنبه 15 شهريور 1392برچسب:,
خانه

اینجا قبلا یه شعر نوشته بودم که به دلیل اینکه خیلی روش کار کردم از اینجا حذفش کردم

این عکس هم بر می گرده به چند سال پیش که ماه رمضون بود ومن روزه ، داشتم سبزی واسه قرمه سبزی می چیدم آخه من دوست دارم خودم اینجور کارارو بکنم..این وبلای پشت برام پر از خاطرس.

آهان راستی این پست رو قبلا هم گذاشته بودم ولی دوست داشتم بازم آپش کنم .

هیچ وقت فراموش نکنید کجا بودین و کجا رسیدین...

 

 







نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت12:03---9 اسفند 1391
راز من، راز تو، راز زندگی ....


خستگی های مفرط روح..


دلتنگی های بی نشانه ی دل..


اشكهای پنهانی!


تمام راز من است، اين روزها!


با زبان عشق سخن بگويم


يا


به زبان سكوت سالها؟!


نمی دانم !


شايد برای گفتن دير باشد....


برای گفتن از عشق؛


برای گفتن از عشق؛


سكوت بهترين زبان دنياست.


دوستش داشته باشی و در عين نياز،


بزرگترين راز زندگی ات را در پس اندوه شبانه ات كتمان كنی.


اگر عاشقی!


چشمانت را ببند؛


نگاهت را بدزد؛


نمی دانم.........!


كاری نكن!چيزی نگو...


عشق پر از دلتنگيست...


دلتنگی هايت را در دلت نگه دار...


او را درگير احساست نكن!


صبور باش؛


تحمل كن؛


پنهانی عشق بورز؛


پنهانی اشک بريز؛


پنهانی عاشق باش .....


سكوت كن، نگاه كن، دلتنگ باش. عاشق باش


سكوت كن،سكوت كن،درد بكش،حسرت بخور، و باز سكوت كن


كه اين نياز پر راز


اينگونه تا ابد


جاودانه خواهد ماند!



" لب که باز کنی تمام میشوی "


داداش سعید
ساعت15:10---16 مهر 1391
شعرش قشنگ بود
عکسش قشنگتر


maryam
ساعت0:38---16 مهر 1391
salam
vaghean vebe ghashangi dari
man ke khili khosham omade
dosesh daram


زیبــــــــا
ساعت13:47---15 مهر 1391
سلام مطالب جالبو خوبي داري
منو به اسم زيبــــــــــا چت و ادرس
http://www.chatt.ir
لينک کن بعد بيا داخل لينک باکس سايتو لينک کن
ادرس لينک باکس هم اينه
http://www.chatt.ir/links
بعد چند ساعت بعد تاید لینک لینکت تایید میشه
ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
بهم سر بزنيد يادتون نره
زيبـــــــــــــــــا چت
http://www.chatt.ir


امید
ساعت7:13---15 مهر 1391
سلام دوست عزیز
واقعا وبلاگت عالیه مخصوصا این مطلبی که نظر دادم خیلی به دلم نشست مخصوصا اخرش اونجای که دلم واسش تنگه نبرای سبری هاش برای روزای که عاشق نبودم
دستت دردنکنه اگه خواستی به منم یه سری بزن منم بیشتر اوقات اپ میکنم اگه خواستی لینک هم بکنی خیلی از وبلاگت خوشم اومد عالیه
نخواستی وب منم بیای اشکالی نداره مر30 بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ شنبه 15 شهريور 1392برچسب:, | 1:18 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy