پاییزی


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:,
پاییزی

*.。❀*゚❀。*゚ ‘゚*.。❀*゚❀。*゚ ‘゚

سلام پاییزی خجالتی من  

روی مگردان از دل پره ی من

تبریک به روز شکوهت

زیباترین اتفاق در فصل من

سه روز است هم پای بادم

شهر به شهر که امشب باتو باشم

با تو از دنیا عشقی بسازم

دگر از قسمت ننالم نگویم بی امیدم

صادقانه بگویم غرق ترسم

این که روزی تونیز می روی و تنها نشستم

میدانم وعده ها دادی تو بر من

گفته ای نمیرم ،نشکنم تا با توهستم

ولی باز لحظه ای که با تو نیسم

انگار صدسال با تو زیستم

لحظه های بی چه سخت است

بی تو از دنیای تو کاش ننویسم

                                          92/9/3 

تقدیم به پاییزی من که همیشه از اون می نویسم تا که هستم.

*.。❀*゚❀。*゚ ‘゚*.。❀*゚❀。*゚ ‘゚*.。❀*゚❀。*゚ ‘゚

  







نظرات شما عزیزان:

atii
ساعت1:39---20 آذر 1392
حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن است ارام ،بی صدا اما همیشگی. دوست دارم

atii
ساعت11:50---13 آذر 1392
بهترین هدیه تولدم بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, | 8:11 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy